2016. március 2.

22.rész - Itt meg mi a fene folyik?


Sziasztok!

Köszönöm szépen az előző heti sok-sok oldalmegjelenítést és a kommentet is, igazán boldoggá tettettek vele. Tudom, hogy gonosz vagyok - és továbbra is az leszek :D - de az előző részt muszáj volt úgy abbahagyni, mert nem lehet mindig minden kerek. Íme, itt a folytatás, amiből végre kiderül, mit is akart Harry. Jó szórakozást a részhez! :)
Puszi: Emily








~ Emily ~
Reggel arra ébredtem, hogy Liam kelteget. Felültem az ágyban, majd megdörzsöltem a szemeimet. Fáradtan pislogtam fel az előttem álló fiúra.
        Ne haragudj, amiért felébresztettelek, de tudni szerettem volna, hogy minden rendben van-e – magyarázta, miközben a kezembe nyomta a bögrémet.
Az italt az éjjeliszekrényemre száműztem. Ásítottam egy nagyot és közben próbáltam felfogni, amit a barna szemű fiú mondott nekem.
        Rendben vagyok – válaszoltam álmos hangon.
        Még mindig nem akarod elmondani, mi történt tegnap a bulin, ami miatt annyira haza akartál jönni? – kérdezte – Talán megkörnyékezett valaki?
        Nem! – vágtam rá túl gyorsan. Basszus, ez így gyanús lesz.
        Jó, hogyha nem akarod, akkor nem erőltetem – mondta és felnézett a kidekorált falamra.
        Köszönöm – sóhajtottam fel halkan.
        Figyelj, már kérdezni akartam, ki az a rózsaszín hajú lány a macskával? – bökött a kép felé.
        Az én vagyok, a cica pedig az enyém, Shinnek hívják – válaszoltam felnézve rá. Igen, a cicám neve sípcsontot jelent.
        Viccelsz?
        Nem. De csak azért ez a neve, mert a Nana című animében volt egy nagyon cuki fiú, akit így hívtak – magyaráztam.
        Nem – rázta a fejét Liam – Arra értettem, hogy te vagy a képen – emelte rám tekintetét és barna szemeink találkoztak.
        Ja, nem, ez nem vicc, tényleg én vagyok rajta – mosolyogtam rá.
        Mikor volt neked rózsaszín a hajad?
        2010 augusztusától körülbelül egy évig néztem ki így.
        És miért, talán pont a lázadó korszakodat élted? – kacsintott rám.
        Fogjuk rá – mondtam, közben elfordítottam a fejem, mert éreztem, hogy könnyek gyűlnek a szemembe.
        Megnéztelek volna ilyen hajjal – folytatta szórakozottan.
        Sokan megbámultak miatta, végül ezért festettem vissza barnára.
        Kár, na mindegy. Aludj vissza nyugodtan – mondta azután elindult kifelé.
        Nem hiszem, hogy menni fog – válaszoltam és kibújtam a takaró alól.
Bementem a fürdőbe ahol nagyjából öt perc alatt rendbe tettem magam, majd a szobámban felöltöztem. Pink farmert választottam, hozzá szürke pólót meg kék farmer kabátot.
Megittam a kakaómat és a bögrémmel kifelé indultam meg. Éppen csak megfogtam a kilincset, éreztem, hogy valaki lefelé nyomja azt velem együtt. Erősebb volt, mint én ezért hátra léptem és hagytam kinyílni teljesen. A küszöbömön Harry alakja tűnt fel. Ahogy megláttam őt bevillantak a tegnap éjjel emlékei.

Visszaemlékezés

        Nyögd már ki végre, hogy mit akarsz! – felszólításomra közelebb csúszott az ágyon, és rábukott a számra.
Óvatos volt és gyöngéd, nem olyan, mint a bulin. Sikerült meglepnie olyannyira, hogy még ha akartam volna se tudtam volna viszonozni a csókját. Mikor tudatosult bennem, mit csinál, megpróbáltam ellökni magamtól. Ő egy kicsit hátra dőlt, de nem húzódott el tőlem.
        Kérlek, ne utasíts el! – könyörgött, majd újra a számat vette célba.
Kitértem a manővere elől és a kezemet a mellkasára tettem, hogy távol tudjam tartani.
        Harry, ezt nem szabad! – figyelmeztettem miközben hátrébb csúsztam az ágyban.
        Miért nem? – kérdezte kétségbeesetten.
        Én nem keverem a munkámat a magánéletemmel.
        Ez minden érved? – értetlenül néztem rá. Mi az, hogy ez minden? Ez nem elég?
        Hogy érted ezt?
        Nem elég meggyőző az érved – mondta, aztán kezét a bokámra kulcsolta és elrántott az ágyon.
Fölém támaszkodott és megpróbálta összeérinteni az ajkainkat, de az utolsó pillanatban elfordítottam a fejem.
        Ne tagadj meg! Tudom, hogy te is akarod – jelentette ki, majd megcsókolt. Nem bírom tovább, annyira nehéz küzdeni ellene.
Megtörten feladtam és hajába túrva válaszoltam édes ajkainak hívogató mozgására. Emily, mi a francot csinálsz? Lassúak voltunk, igyekeztük elnyújtani, amíg csak lehetett. Ízlelgettük egymást, kezeinkkel pedig felfedeztük a másik minden porcikáját.
Hazza felhúzott ülő helyzetbe, majd váratlanul belemarkolt a fenekembe. Egy nyögés tört fel a torkomból és elnyíló ajkaim következtében Harry habozás nélkül átcsúsztatta a nyelvét a számba. Nem volt tolakodó vagy erőszakos, inkább csak kíváncsi. Amikor megtalálta a nyelvemet a sajátjával, lihegve elhúzódtam tőle.

Visszaemlékezés vége

Harry hozzám sétált és egy apró puszit adott a számra.
        Jó reggelt! – szólalt meg reggeli hangján.
        Neked is – válaszoltam halkan.
Megfogta a kezemet – azt, amelyikben nem a bögre volt – és felhúzta a nyakához, ezután átölelt. Felemelt, hogy egy szintben legyünk és belecsókolt a nyakamba. Kapálózni kezdtem a lábaimmal.
        Harry, tegyél le! – utasítottam.
        Mi, miért? – kérdezte összezavarodva.
        Nem szeretem, ha emelgetnek, tegyél le, kérlek! – rövidesen a lábaim ismét a padlót érintették.
        Ezt nem értem, tánc közben is emelgetlek.
        Tudom, de az más.
        Miért az?
        Mert más és kész! – mondtam felnézve zöld szemeibe.
Sóhajtott egyet, majd fájdalmasan megrándult az arca, de nem válaszolt semmit, rám hagyta. Lassan elsétáltam mellette és éreztem, ahogy ujjaival végig simít a karomon.
        Hova mész?
        Leviszem a bögrémet – mutattam fel – Te lejössz enni?
        Honnan tudod, hogy még nem ettem?
        Csak sejtettem – válaszoltam és lementem a lépcsőn Harryvel a sarkamban.
Besétáltunk a konyhába, majd beletettem a bögrémet a mosogatóba. Hazza gabona pelyhet csinált magának, aztán leült Niall mellé. Volt még mellette egy hely és elkaptam a pillantását, amiből azt szűrtem le, nekem tartja fent az üres széket. Elfordítottam a fejem és beültem Liam meg Zayn közé.
        Mit fogtok ma csinálni? – kérdeztem.
        Koncert próba lesz – válaszolta Louis, én pedig hátradőltem a székemben, hogy rá tudjak nézni, mert a köztünk ülő fekete hajú fiú kitakarta őt – Szeretnél jönni?
        Aha.
        Emily – hallottam meg szöszi hangját – Felhívnád Macyt, szeretne beszélni veled – nézett rám mosolyogva.
        Persze – álltam fel és megindultam vissza a szobámba.
Elvettem a telefonom az éjjeli szekrényről, kikerestem a legjobb barátnőm számát és rámentem a hívásra. A negyedik csörgésre vette csak fel.
        Szia, Macy, felébresztettelek?
        Szia, Cicalány! Nem, már a fürdőszobában voltam.
        Ó, oké. Figyelj csak, Niall szólt, hogy beszélni szeretnél velem – mondtam, közben pedig felültem az ablakpárkányra.
        Igen, két dolog van. Az elsőt pedig mindenképpen én akartam elmondani, mert azt szerettem volna, ha tőlem tudod meg.
        Mi lenne az? – kérdeztem kíváncsian.
        Együtt vagyunk Niall-lel – hadarta.
        Komolyan? – kérdeztem vissza kétkedve. Ez gyors volt.
        Igen – válaszolta izgatottan.
        Ez szuper, gratulálok. Úgy örülök nektekEl kéne mondanom neki, hogy Harry meg én?
        A másik pedig – váltott gyorsan témát – Beszéltük nem is olyan régen, hogy eljönnél hozzám, és a mostani hétvégét találtuk jónakBasszus, ezt szépen elfelejtettem.
        Igen – helyeseltem.
        Én már Nialleren keresztül elkértelek a többiektől és az egész hétvégét nálunk fogod tölteni. Valaki majd szombaton reggel kihoz, azután vasárnap este hazavisznek.
        Rendben, de ugye csak ketten leszünk?
        Igen, manó nem lesz itt, ha erre célzol. Ez egy csaj buli lesz, olyan, mint amilyet otthon szoktunk – tisztán kivehető volt a hangjából, hogy mosolyog.
        Oké, tényleg rá gondoltamAz én Macym sohasem változik meg. Akkor így el tudom neki mesélni, hogy mi történt Hazza meg köztem.
        Akkor szombaton találkozunk.
        Oké, szia!
        Szia! – bontottam a vonalat, ezután gyorsan küldtem egy SMS-t Niallnek, Gratulálok szöveggel, amire nem sokkal később egy szmájlit kaptam válaszként.

~ * ~ * ~ * ~ * ~

Szokás szerint Paul vitt el engem a Louis-val közös próbánkra. Amikor megérkeztem, ő már ott volt.
        Szia, Lou!
        Szia, Cicalány! – mosolygott rám.
        Egy perc és átöltözök! – mondtam, aztán gyorsan berohantam az öltözőbe. Ledobáltam a cuccaimat, majd sietősen magamra rángattam a rózsaszín szerelésemet. Beszaladtam a terembe, a CD-t a magnóba nyomtam, és el is indítottam.
        Kérlek, segíts nekem felfrissíteni a memóriámat, mit vettünk eddig? – néztem rá bizonytalanul.
        Emeléseket, a tánc legelejét, ahol olyan izéket csinálok, meg az egyik lépéssort – válaszolta. Izéket csinálok?
        Azt vettük, amikor a vége előtt leteszel a földre?
        Nem.
        Akkor az lesz az egyik, amit ma megtanulunk – mosolyogtam rá – De előtte, lássuk, amit eddig vettünk! – a CD-n kiválasztottam a négyes számot viselő dalt és elindítottam.
Visszaszaladtam a helyemre és vártam, hogy kezdhessük. Louis belerontott a kezdő lépésekbe, amit külön-külön csinálunk. Azután majdnem elejtett az emelésnél, amelyikben én egyáltalán nem kapaszkodom belé. Nem értünk a végére még, amikor inkább leállítottam az egészet.
        Lou, valami baj van? Eléggé szétszórtnak tűnsz – érintettem meg a karját.
        Nem nincs – tiltakozott.
        Biztos? Beszélgethetünk egy kicsit, mielőtt folytatjuk – pillantottam rá biztatóan.
        Tudok rólad és Harryről – bökte ki.
        Ó – bukott ki belőlem. Erre mondjuk számíthattam volna.
        Igen, ó – nézett a szemeimbe.
        Szóval ellenzed ezt – állapítottam meg.
        Nem, csak meglepett azok után, hogy Niallt visszautasítottadHidd el, jó okom volt rá.
        Néha én is meglepem saját magam, de ez a dolog nem befolyásol semmit sem köztünk. Ami itt történik, az kettőnk között marad, mert nem tartozik másra – néztem rá komolyan.
        Értettem.
        Remek, akkor folytathatjuk. Még egyszer elölről azt, ami már megy!

~ * ~ * ~ * ~ * ~

Nem sokkal azután, hogy visszaértünk a próbáról, a többi fiú is hazaért. Segítettem Liamnek és Zaynnek a vacsora elkészítésében majd miután elfogyasztottuk azt, visszavonultam a saját szobámba.
Ha Lou tudja, akkor a többiek is? Miközben ettünk, mindenkit megfigyeltem, de nem úgy tűnt, mintha bármiről is sejtelmük lenne. Csak Louis-nak mondta volna el, mert ő a bizalmasa, vagy egyszerűen csak kikövetkeztette valahogyan, esetleg reggel meglátott minket?
Gondolatmenetemet az ajtómon való kopogtatás zavarta meg. Odasétáltam és kinyitottam. A küszöbömön Harry állt mosolyogva.
        Szia, mi történt? – pillantottam fel rá kíváncsian.
        Beengedsz? – vigyorgott rám.
        Ó, igen, persze – álltam félre az útból. Hazza bejött, leült az ágyamra, majd felvezette tekintetét a falamra.
        Tényleg te vagy az a rózsaszín hajú lány a képen?
        Igen – bólintottam. Liam elmondta nekik, ezek szerint mély nyomot hagyott benneNagyon borzalmas?
        Nem, csak fura – válaszolta és kinyújtott kezeivel maga felé hívott.
        Még mindig nem válaszoltál – emlékeztettem és megálltam előtte. Karjaival átölelt aztán az ölébe húzott.
        Csak itt vagyok. Történnie kell valaminek, hogy jöhessek?
        Nem, de azt hittem, akarsz valamit.
        Hát, lenne valami – ismerte be, mire hátra dőltem, hogy rá tudjak nézni – Aludhatok veled? – ahogy felfogtam szavai jelentését, fokozatosan elpirultam.
        Édes vagy, amikor elpirulsz – vigyorgott rám, ezután adott egy puszit az arcomra.
Megpróbáltam kiszabadulni az öléből, valamint a kínos szituációból egyszerre, sikertelenül.
        Hova szöksz? – kérdezte hangjában játékossággal. Láthatóan szórakoztatta a kialakult helyzet.
        Engedj el! – kértem és lemásztam róla.
        Még nem válaszoltál – emlékeztetett.
        Tudom. Mi lesz, ha meglátnak minket? – emeltem rá a tekintetemet. Nekem valaki felhozza a kakaómat reggel, mielőtt felébredek.
        Akkor tudni fogják. Ez talán gondot jelent? – csendben maradtam. Egy kicsit tartok attól, Ni mit fog szólni ehhez.
        Tudsz róla, hogy Niall… – elhallgattam és az ablak irányába fordítottam a fejem.
        Arra gondolsz, hogy ő megpróbált összejönni…
        Igen, arra – szakítottam félbe. El tudnánk titkolni előle?
        Nem tudjuk sokáig titokban tartani – rémülten néztem rá. Hangosan is kimondtam?Túl fogja tenni magát rajta, kénytelen lesz.
        De nem szeretnék fájdalmat okozni neki.
        Ez most nem opció. Viszont még mindig nem válaszoltál Bűntudatom van, de nem tudok, úgy cselekedni, hogy mindkettőnknek jó legyen. Elsősorban magamat kell boldoggá tennem, ugye?
        Hát, nem is tudom, a macival már nagyon jól összeszoktunk – mosolyogtam rá. Harry hitelen felállt, felém lépett és felemelt.
        Tegyél le, kérlek! – könyörögtem a vállába kapaszkodva.
        Leteszlek, ha igent mondasz – vigyorgott rám gonoszul.
        Oké, oké, velem aludhatsz – adtam meg magam és hamarosan újra a földre kerültem – Csak előbb még megfürdenék – mondtam az ágyamból pedig kiszedtem a hálóingemet.
        Jobbat tudok – ölelt át hátulról – Zuhanyozzunk le együtt.
        Nem! – vágtam rá egyből.
        Nyugi, nem fogok leskelődni – mondta, de alig bírta visszatartani a nevetést.
        Akkor sem – kontráztam rá, majd kiszabadultam karjai közül és egy bugyit magamhoz véve bezárkóztam a fürdőbe.

Mikor kijöttem a helyiségből Hazza már az ágyamban feküdt, a haja vége pedig vizesnek tűnt.
        Sokáig voltál bent, már én is megfürödtem – panaszkodott.
        Ez az én helyem, csússz arrébb, az ágy bal oldalán én alszok! – utasítottam.
        Bocsánat – gúnyolódott és jobbra húzódott. A mozdulat következtében meztelen felsőtestét egészben láttam.
        Ugye van rajtad valami?
        Persze, a takaró – arcán ott virított egy kaján vigyor.
        Harry! Komolyan kérdeztem.
        Nyugi, van rajtam alsó. Felfogtam, hogy még nem akarod látni kicsi Harryt, aki amúgy nem is olyan apró – megforgattam a szemeimet és bebújtam mellé.
        Amúgy, meztelenül alszol?
        Legtöbbször igen – ölelt át hátulról. Megfordultam, hogy szemben legyek vele és megcsókoltam.
        Jó éjt! – mondtam azután pedig leoltottam a lámpát.
        Szép álmokat Cicalány!


Reggel beszélgetés hangjaira ébredtem. Az egyik fiú suttogva beszélt, de a másik eléggé hangos volt.
        Egy kicsit halkabban – bújtam közelebb Harryhez, ő volt a kis hangoskodó.
        Sajnálom, hogy felébresztettelek – mondta és adott egy puszit a homlokomra.
        Ti mióta vagytok együtt? – kérdezte a hangjából ítélve Liam. Felé fordultam és álmos pillantást vetettem rá.
        Szerda éjjel óta – válaszolta göndörke, mire közöttünk a legidősebbnek ráncba szaladt a homloka.
        Harry, beszélhetnénk négy szemközt?
        Mindegy, mit akarsz, Emily előtt is mondhatod – közölte vele. A barna szemű fiú szólásra nyitotta a száját, de megelőztem:
        Nincs semmi gond, beszéljétek meg ketten – mosolyogtam Hazzára.
Ő hallgatott rám, kimászott az ágyból majd, Liammel együtt elhagyták a szobámat.
Mire ő visszajött, én addigra már megmosakodtam és felöltöztem plusz még a reggelimet is elfogyasztottam. Ő besétált a szobába aztán leült az ágyamra. Felé fordultam, és láttam, ahogy szólásra nyitotta a száját, de én beelőztem:
        Ne, nem akarom tudni! – hadartam.
        Rendben – válaszolta és adott egy puszit a számra – Gyere, menjünk le!

Ahogy kiléptünk a folyosóra, Harry magához rántott és gyorsan a számra hajolt. Nem haboztam elmélyíteni édes csókját, amíg ő karjaival átölelt engem.
        Itt meg mi a fene folyik? – szétrebbentünk, ezután mindketten a dühös és számon kérő hang irányába fordultunk, kinek gazdája a lépcső tetején állt és kék szemeivel minket nézett.
        Niall, meg tudom magyarázni! – léptem egyet felé.
        Ha azt akarod mondani, hogy Harry kivétel, akkor nem érdekel – mondta dühösen és berohant a szobájába.
Erősen bevágta az ajtót, ami így nem csukódott be rendesen. Hallottam, ahogy levert valamit odabent. Káromkodott egy sort, majd ahogy közelebb mentem az ajtajához ezt hallottam kiszűrődni:
        Mindig Harry, mindig ő, ő kivételes meg különleges, érte érdemes kockáztatni! – nagyon dühös volt. Éreztem, ahogy Hazza hátulról átölelt.
        Bemegyek hozzá – mondtam felnézve rá.
        Én is jövök – ajánlkozott.
        Ne, jobb lenne, ha nem jönnél – bontakoztam ki karjai közül – Ezt légy szíves hagyd rám! – kértem tőle.
Vonakodva bólintott, és elindult a lépcsőn lefelé. Beléptem a szobába.
        Menj ki innen! – utasított dühösen.
        Nem, most szépen meg fogsz hallgatni! – kiabáltam rá, azután a lábammal belöktem az ajtót.
Egy pillanatnyi döbbentséget fedeztem fel arcán – még nem hallott kiabálni engem – aztán berohant a fürdőszobába és bezárta azt. Beálltam az ajtó elé, majd belekezdtem:
        Azt mondtam neked, azért mert nem érzek irántad úgy, ahogy azt te szeretnéd, és mert nem keverem a munkámat a magánéletemmel. A másodikat érted is megszegtem volna, de nem lehetett.
        Miért nem? – kizárta az ajtót és kilépett a fürdőből.
        A barátnőd miatt.
        Nem értem, hogyan jön ide Macy – mondta.
        Ő a legjobb barátnőm és feltűnésetek óta te vagy imádatának tárgya. Nem lettem volna képes igent mondani neked, úgy hogy közben tudom, ő mit érez irántad. Én nem ilyen legjobb barátnő vagyok – magyaráztam – Sajnálom, hogy ezt nem osztottam meg veled, de azt akartam, hogy magadtól találd meg Macyt, ne az én unszolásomra – néztem fel kék szemeibe.
        Így már világos – mondta halkan és lehajtotta a fejét.
        Ugye nem fogsz szakítani vele?
        Nem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése