2016. március 23.

25.rész - Csomagolj össze!


Sziasztok!

Előző héten meglett az 5000 oldalmegjelenítés a blogon. Köszönöm szépen mindenkinek, aki ehhez hozzájárult, nagyon feldobtátok ezzel a hetem :) Végre szünet van! Ennek örömére pedig itt az új rész is. Ha tetszett iratkozz fel, pipálj, kommentelj! Mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok és jó szórakozást a részhez! :)
Puszi: Emily








~ Emily ~
Éjjel alig tudtam aludni, mert Hazza merevedése folyton neki nyomódott a fenekemnek. Hét óra körül meggyötörten feladtam az alvásról szőtt álmaimat és kimentem a mosdóba, mert már borzasztóan kellett pisilnem. Ha már ott voltam, megmosakodtam, ezzel kiűzve szemeimből a maradék álmot is. Visszamásztam Harry mellé az ágyba és éppen csak elhelyezkedtem, amikor karokat éreztem magam köré fonódni. Megugrottam kicsit, majd Haz felé fordultam.
        Ne haragudj, hogy felébresztettelek! – bújtam hozzá.
        Nincs semmi baj, amúgy igazad volt – mormolta.
        Miben? – kerestem a tekintetét.
        Hazafelé elaludtál a kocsiban – nyomott egy puszit a homlokomra. Én megmondtam.
        És felébresztettél?
        Nem – rázta meg a fejét.
Feljebb másztam az ágyon és ráhajoltam a szájára. Apró csóknak indult, de amikor szétnyíltak az ajkai, gondolkodás nélkül csúsztattam át nyelvemet a szájába ezzel mélyítve el a csókunkat. De Haz váratlanul eltolt magától:
        Mi a baj? – néztem rá értetlenül.
        Semmi, csak ki kell mennem a mosdóba – mosolygott rám, de volt valami fura abban a mosolyban.
Kimászott az ágyból, azután eltűnt a fürdőben. Hallottam, ahogy elkezdett folyni a víz. A plafont tanulmányoztam és hallgattam a vízcsobogását, ami nem tudta teljesen elnyomni a fő tevékenység hangját. Mikor Harry újra felnyögött, felálltam és pirosló arccal kimenekültem a szobájából. Lementem a konyhába, ahol csendes magányomban megcsináltam a reggelimet. Leültem az asztalhoz, ahol lassan kavargatni kezdtem az italomat. Léptek zaja hallatszódott egyre közelebbről, majd Harry belépett a helyiségbe, megjelenése nem árulkodott arról, hogy mit csinált pár perccel korábban. Leült mellém és mélyet sóhajtott:
        Rájöttél, igaz? – simított végig a karomon.
        Igen – húztam el a kezem, mire az arcán valami fura villanás suhant át.
        Tudom, hogy még nem szeretnéd, ezért nem próbálkozom – mondta halkan.
        Ez tiszta sor, de van más megoldás is – ittam bele a kakaómba.
        Azt nem szeretném – Ja, persze.
        Szóval, amíg nem akarom, addig ne érjek hozzád, mert ezt váltom ki belőled? – húztam fel a szemöldököm.
        Én ilyet nem mondtam.
        De gondtál rá – gyanúsítottam meg.
        Nem igaz! – tiltakozott.
        Akkor legközelebb hagyd, hogy segítsek – felálltam és kimentem a konyhából.

Liammel együtt hagytuk el a házat majd kocsiba ültünk aztán indultunk is a próbaterembe. Elől ültem a barna szemű fiú mellett és szinte percenként ásítottam.
        Nem aludtál jól? – szólalt meg Li.
        Hát nem éppen – pillantottam felé. Kávét kellett volna innom a kakaó helyett.
        Egyedül aludtál? – kaptam az újabb kérdést.
        Nem, Harryvel, de nem történt semmi, ha ezt próbálod kipuhatolózni – pillantottam rá szúrósan.
        Csak arra szeretnék rájönni, mi történt, ami miatt Haz ilyen mogorva volt reggel, amikor összefutottam vele a lépcsőn lefelé menet – magyarázta – Összevesztetek?
        Nem mondanám veszekedésnek, csak összeszólalkoztunk, de majd túlteszi magát rajta – néztem ki az ablakon, ezzel jelezve, hogy nem akarok erről beszélni.
Megérkeztünk, Liam pedig leparkolt az épület előtt. Bementünk a terembe és azonnal az öltözőkbe indultunk. Lassú voltam, mert mire kiértem, a barna hajú fiú már ott volt. Betettem a lemezt, majd felé fordultam.
        Na, akkor lássuk, mi az, amit már eddig vettünk! – mondtam és beálltunk a kezdő pozícióba, egymástól távolabb. Intettem Liamnek, aki elindult felém a betanított módon.
        Állj meg! – utasítottam, még mielőtt elért volna hozzám.
        Mi a baj? – nézett rám.
        Először is, hol vannak a kezeid? – Li arca fura fintorba szaladt, majd megszólalt:
        Igaz, a hátam mögött – válaszolta és odatette őket.
        A másik pedig, amikor jössz felém azt a lábadat, amelyik éppen nincs kinyújtva sokkal jobban rogyaszd be, valahogy így – mutatottam meg neki.
        Oké.
        Akkor, most lássam tőled is! – utasítottam. Megcsinálta, amit kértem.
        Jó, már sokkal jobb – dicsértem meg.
        Em?
        Igen – pillantottam rá.
        Amíg én ezt csinálom, addig te mereven fogsz állni?
        Nem, én majd játszani fogok a ruhám szélével – mosolyogtam rá – Apropó, hogy állsz a fütyüléssel?
        Remekül, már megy olyan jól, mint a dalban. Bár lehet Louis-nak más a véleménye, mert hétfőn megjegyezte, hogy elege van a fütyülésemből – vigyorgott rám.
        Szuper, akkor folytassuk!
Gond nélkül eltáncoltunk azt, amit eddig tanítottam neki, majd közöltem vele a mai feladatunkat, ami egy emelés elsajátítása volt.
        Itt jön egy forgás, amiből fel kell emelned, de épp csak annyira, hogy én a bal kezemet gond nélkül a hátad mögé tudjam csúsztatni. Amikor felemelsz, nagyrészt a jobb kezeddel tartasz meg és azzal, hogy én rád dőlök. A bal kezeddel pedig a jobb kezemet fogod szorítani. Ja, és amikor a levegőben leszek, a lábaimat mozgatni fogom, olyan lesz, mintha kapálóznék, szóval ne ijedj meg.
        Oké.
        Gyere, próbáljuk meg! Először a forgás, majd föl! – elemelt a talajtól – Túl magas, Liam, engedj lejjebb! – becsúsztattam a kezem a háta mögé – Érzed?
        A kezedre gondolsz?
        Igen.
        Azt, ja.
        Most a jó, ennél feljebb nem kell emelned!
        Rendben – mondta majd lassan leeresztett a földre.
        Jó, most már csak be kell gyakorolnunk – mosolyogtam rá.

~ * ~ * ~ *~ * ~

Miután visszaértünk a közös próbáról, Niall, Zayn meg én a konyhába mentünk.
        Fáradt vagyok, nem lenne egyszerűbb rendelni valamit? – nyafogott Nialler.
        És ha mondjuk, palacsintát sütnénk? Az gyorsan kész van – ajánlottam.
        Ennyi emberre? – kérdezte a fekete hajú srác. Miért ne?
        Csinálhatjuk három adaggal, meg jó néhány serpenyővel – feleltem és elnyomtam egy ásítást.
        Oké, legyen így, de te menj fel és dőlj le egy kicsit – utasított Zayn az emelet irányába terelgetve.
        Mi, miért? – néztem rá értetlenül.
        Mert látszik rajtad, hogy nagyon kimerült vagy – még egyet ásítottam.
        Rendben – sóhajtottam megadóan aztán felmentem az emeletre.
        Vacsora előtt felkeltünk, ígérem – szólt még utánam. Hurrá, említettem már, hogy annyira nem is vagyok éhes?
Lassan felbattyogtam a lépcsőn, majd benyitottam a szobámba. Ledobtam magamról a kis kabátomat és bebújtam a takaró alá. Volt egy olyan érzésem, hogy nem fogok aludni, de legalább nyugiban feküdhetek egy kicsit.
Arra ébredtem, hogy valaki finoman kelteget. Kinyitottam a szemem és lassan a hátamra fordultam. Louis mosolygós arca volt az egyetlen, amit láttam ugyanis eléggé belehajolt az arcomba.
        Em, gyere vacsizni! – szólalt meg.
        Öt percet kérek – ültem fel lassan.
        Nagyon nyúzottnak tűnsz.
        Éjjel nem tudtam aludni, biztos a teli hold miatt – másztam ki az ágyból.
        Aham – mondta vigyorogva, különös hangsúllyal.
        Hagyd abba Louis, még ha történt volna valami, akkor se lenne közöd hozzá! – morogtam rá, majd bementem a fürdőszobába.
        Tudom, de már poénkodni se lehet? – kiabált utánam.
Megmostam az arcomat és visszamentem a szobába.
        Úgy nézek ki, mint, aki vicces kedvében van? – néztem rá felhúzott szemöldökkel.
        Hát, most elbizonytalanodtam – vágott egy fura grimaszt.
        Menjünk enni! – szólaltam meg és kimentem a helyiségből Louval a sarkamban.
Mikor beértünk a konyhába, már mindenki más lent volt. Harry mellett volt egy üres szék és mivel Louis egy másik helyet célzott meg, így leültem a barátom mellé. Hazza testbeszéde arról árulkodott, hogy megleptem a cselekedetemmel.
Három palacsintát ettem meg, ami magamhoz képest is sok volt, azután elköszöntem a srácoktól és felmentem a szobámba. Onnan első utam a fürdőbe vezetett. Lefürödtem, majd felöltöztem alvós cuccba és bebújtam a takaró alá. Épphogy befészkeltem magam, amikor valaki kopogott az ajtómon. Mélyet sóhajtottam, majd elvánszorogtam a nyílászáróig és kinyitottam azt. Harry állt előttem a küszöbön.
        Azt hittem, haragszol rám – bukott ki belőlem.
        Én azt hittem, te vagy mérges rám – mondta.
        Csak szóvá tettem a dolgot, ez nem jelenti azt, hogy haragszom is – néztem fel rá – Szóltam érte, mert egy kapcsolatban ezt kell csinálni. Beszélni és elmondani a másiknak, amit gondolunk, mert nem vagyunk gondolatolvasók. Én sem tudom, hogy állsz a dolgokhoz, ha nem beszélsz róluk – sóhajtottam fel fáradtan.
        Oké, értem – mosolygott rám – Átjöhetek ma aludni? – kérdezte.
        Most vagy később?
        Később.
        Rendben, de szerintem, addigra elalszom, szóval légy szíves úgy próbáld meg, hogy ne ébressz fel közben.
        Oké – vigyorodott el, majd lehajolt és adott egy puszit.
~ Harry ~
Az éjszaka közepén felébredtem és tapogatózni kezdtem, de hiába, Emily nem volt mellettem. Arra gondolva, hogy esetleg nem tudott tőlem aludni, kerestem a saját helyemen és a vendégszobákban is, de sehol sem találtam őt. A földszinten is körülnéztem, bár kizártnak tartottam, hogy esetleg lement volna a konyhába enni. Sehol sem volt. Már azon agyaltam, melyik haverom szobájába nézzek be, amikor bevillant valami. Halkan felosontam a tetőre vezető lépcsőn. A sejtésem beigazolódott: Em ott volt. A korlátnál állt és a csillagokat nézte, olyan gyönyörű volt.
        Emily – szólítottam meg, mire ijedten felém kapta a fejét és gyorsan letörölte a könnyeit – Cica, mi a baj? – odaszaladtam hozzá, majd átöleltem – Én csináltam valamit?
        Nem – válaszolta arcát pedig a mellkasomba fúrta.
        A fiúk?
        Nem – rázta a fejét.
        Akkor mi a baj?
        Hiányzik – motyogta alig érthetően.
        Kicsoda? – kérdeztem összezavarodva.
        A mamám.
        Ő már…?
        Igen – szakított félbe – Pénteken lesz három éve, de még mindig nagyon fáj – suttogta.
        Sajnálom – mondtam és szorosabban öleltem magamhoz – Mindig ilyen vagy az évforduló környékén?
        Többnyire, de ma éjjel vele álmodtam és tudom, hogy ez azért van, mert most először nem leszek otthon azon a napon.
        Otthon, mármint Coventryben?
        Nem. Magyarországon. Ő az anyai ági nagymamám – halkan sóhajtott.
        Gyere, menjünk vissza – húzódtam el tőle.
Felnézett rám vöröslő szemeivel, és lassan bólintott. Visszasétáltunk, azután bemásztunk az ágyba. Emily hozzám bújt, és szorosan átölelt. Adtam egy puszit a feje búbjára a hajába és elkezdtem simogatni a hátát. Nem sokkal később Cicalány elaludt, de én nem tudtam lehunyni a szemem, mert az agyam folyamatosan kattogott.
~ Emily ~
Harryvel kézen fogva mentünk le a konyhába – ahol a fiúk közül három már ott volt – és egymás mellé ültünk. Hamarosan megérkezett Zayn is így hozzá fogtunk a reggelihez. Én a tegnapról megmaradt palacsintát ettem, mikor beugrott valami.
        Hallottam a Best song evert, nagyon tetszik, gratulálok! – néztem végig a srácokon.
        Köszönjük – válaszolták kórusban.
        Azt rebesgetik ehhez kapunk majd klipet.
        Ez így igaz – helyeselt Liam.
        De nekem nem ezt mondtátok – értetlenkedtem.
        Teszteltünk téged – szólalt meg Louis.
        És átmentem? – néztem rá kérdőn.
        Hát, nem kezdtél el arról posztolgatni, hogy a Nobody Compares lesz a következő klipes dalunk, szóval igen.
        Szuper, akkor legközelebb lehettek őszinték velem – hívtam fel rá a figyelmüket – Amúgy, Niall láttam rólatok a képet a picivel. Nagyon cuki – pillantottam az említett fiúra.
        Köszi. Szerintem is nagyon aranyos – válaszolta a büszke nagybácsi.

~ * ~ * ~ *~ * ~

A próba után Louis-val egyenesen a házhoz mentünk. Nem kellett visszamennie a stúdióba, hamarosan pedig a többiek is megérkeztek. Akkor én már fent voltam a szobámban és nem sokára társaságot is kaptam Harry személyében.
        Szia! – jött be az ajtómon.
        Szia, milyen volt a napod? – indultam el felé. Adtam egy puszit a szájára és szorosan átöleltem.
        Jó.
        Csak ennyi? – húzódtam el tőle. Megrázta a fejét.
        Csomagolj össze!
        Tessék? – néztem rá értetlenül.












2 megjegyzés:

  1. Vigyázat!! Most jósolni fogok!!
    Tuti, hogy Harry Magyaro.-ra viszi!!! 1000%!!!
    Amugy ... Szuper a rész!! Gyorsan kövit!!!
    Puszi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is, köszönöm, hogy írtál nagyon feldobtad vele a napomat :) Másodszor, arról hogy igazad van-e vagy sem, nem nyilatkozok, de a következő részből ki fog derülni. Örülök, hogy tetszett a rész, a következő a szokott időben szerdán érkezik majd :)
      Emily

      Törlés